Michała Elwiro Androiollego 34 m. 1, 05-400 Otwock

Leczenie kanałowe

endodoncja Józefów

Współczesne techniki stomatologiczne pozwalają na uratowanie zębów nawet bardzo silnie zniszczonych. Najbardziej powszechną metodą jest leczenie kanałowe określane w terminologii stomatologicznej leczeniem endodontycznym. Leczenie kanałowe przeprowadzane jest w naszym gabinecie zwykle na jednej wizycie, czasem dwóch, co pozwala zaoszczędzić Państwu czas i uniknąć niepotrzebnego stresu. Bardzo ważny jest dokładny pomiar długości kanału możliwy dzięki stosowaniu endometru, służącego do elektronicznego pomiaru długości kanału, oraz radiowizjografii, cyfrowego aparatu rtg. Dzięki użyciu wyżej wymienionego sprzętu GWARANTUJEMY bardzo dokładne wypełnienie kanałów na całej ich długości.

Endometr Raypex 5

Najnowszej generacji elektroniczny endometr, za pomocą którego bardzo precyzyjnie możemy wyznaczyć długość kanału korzeniowego. Dzięki niemu możemy opracować i wypełniać kanał korzeniowy precyzyjnie do końca, co jest podstawą skutecznego leczenia.

Wskazania do leczenia kanałowego

Decyzję o rozpoczęciu leczenia kanałowego stomatolog podejmuje w porozumieniu z pacjentem, kiedy miazga zębowa znajduje się w stanie zapalenia nieodwracalnego. Do tego stanu może doprowadzić nieleczona lub nieprawidłowo leczona próchnica. Zapalenie miazgi objawia się najczęściej uporczywym i nasilającym się bólem zęba, który nierzadko jest tak dotkliwy i męczący, iż pacjenci decydują się na ekstrakcję bolącego zęba jeszcze przed podjęciem próby jego wyleczenia.

Leczenie kanałowe może być wdrożone także w sytuacji, kiedy nastąpi martwica miazgi. Martwica miazgi nie musi być spowodowana próchnicą, często jest to konsekwencja uraz zęba. W takich sytuacjach endodoncja pozwala pacjentowi zachować własny ząb. Zbyt późno podjęte leczenie kanałowe może nie przynieść zamierzonego rezultatu. Wówczas alternatywą dla ubytków w łukach zębowych są implanty.

Endodoncja w AGW

Nasze gabinety stomatologiczne znajdują się w Otwocku. Do skorzystania z leczenia kanałowego w AGW zachęcamy przede wszystkim pacjentów z terenu miast Otwock, Józefów i Wiązowna.